Retourneren

Hieronder kun je jouw product terugsturen. Wanneer wij jouw product ontvangen hebben, sturen wij je een berichtje.

 

Bestellen

Kan ik telefonisch extra producten bestellen?

Dat kan zeker, neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Kan ik telefonisch een wijziging doorgeven?

Dat kan zeker, neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Ik kan online geen bestellingen plaatsen op jullie webshop, wat nu?

Wat vervelend om te horen. Wij streven naar uitstekende service en kwaliteit. Er kunnen technische problemen zijn. Wij verzoeken je om contact op te nemen met de klantenservice.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

De betaalmogelijkheden staan vermeld onderaan de pagina.

Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

Wij gaan strikt vertrouwelijk met je gegevens om en zullen deze nooit aan anderen overdragen.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Wij verzoeken je om contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik de producten ook in de winkels aanschaffen?

Ja, in iedere stad zijn er diverse verkooppunten.

Ik heb een product gekocht in de winkel en deze is beschadigd, wat nu?

Wat vervelend. Je kunt het product omruilen in de winkel waar je het gekocht hebt.

Ik ben een winkel en wil graag speelkleden of extra speelkleden bestellen, kan dat?

Wat leuk om te horen. Je kunt een account aanmaken op de webshop en hier speelkleden bestellen. Heb je nog geen display staan dan komen wij deze graag langsbrengen. Neem dan contact met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling afhalen in een winkel?

Je online bestelling afhalen in de winkel kan niet. Maar de speelkleden zijn bij diverse lokale verkooppunten te koop. Heb je geen verkooppunt in de buurt? Dan is thuisbezorgen de beste optie.

Ik heb een product gekocht in de winkel en wil het via de website retour zenden, kan dat?

Nee, je kunt de producten alleen retour zenden naar de winkel waar je het gekocht hebt.

Verzenden & Retour

Waar blijft mijn product?

In de bevestigingsmail staat een track&Trace code waarmee je de bestelling kan volgen.

Binnen hoeveel dagen kan ik het product retourneren?

Dit is mogelijk binnen 14 dagen.

Ik mis een item, wat moet ik nu doen?

Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen jou verder.

Ik heb een extra auto of speelkleed ontvangen, wat nu?

Wij verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice. De auto mag je houden maar voor het extra speelkleed maken we een retourlabel voor je aan.

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Wat vervelend, neem direct contact op met de klantenservice dan gaan we dit gelijk voor je oplossen

Ik krijg een melding dat het product is geleverd, maar ik heb niks ontvangen

In de bevestigingsmail heb je een track&trace code ontvangen. Hier staat vermeld waar je bestelling is. Controleer deze nogmaals en mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het retour-label is niet in orde, wat nu?

Wat vervelend, neem contact op met onze klantenservice en zij helpen je verder.

Waar blijft mijn B2B bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen je verder.

Kan ik het product ook ergens ophalen i.p.v. verzenden?

Je online bestelling afhalen in een winkel kan niet. Maar de speelkleden zijn bij diverse lokale verkooppunten te koop. Heb je geen verkooppunt in de buurt? Dan is thuisbezorgen de beste optie.

Het product was niet goed verpakt, wat nu?

Wat vervelend. Kun je hier een foto van maken en deze mailen naar klantenservice@city-play.eu? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Mijn speelkleed is beschadigd, wat nu?

Wat vervelend, neem direct contact op met de klantenservice dan gaan we dit gelijk voor je oplossen.

Geschillenbeslechting

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Waar leveren jullie allemaal?

Wij leveren in Nederland, België en Duitsland.

Product

Het product is beschadigd/kapot, wat nu?

Wat vervelend. Kun je hier een foto van maken en deze mailen naar klantenservice@city-play.eu? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Zijn de materialen veilig?

Jazeker, deze zijn voor de EU gecertificeerd.

Hoe kan ik doorgeven dat ik tevreden ben over een product?

Dit vinden wij heel leuk om te horen. Je kan een review op de webshop plaatsen.

Het product is van slechte kwaliteit, wat nu?

Wat vervelend. Wij streven naar uitstekende kwaliteit en service van onze producten. Kun je hiervan een foto maken en deze mailen naar onze klantenservice? Zij komen bij jou terug met een passende oplossing.

Een product is niet op voorraad, wat nu?

Dit product zullen wij z.s.m leveren. Op de productpagina staat aangegeven wanneer wij verwachten dat deze weer geleverd kan worden.

Wat betekent een pre-order?

Dit product is nog niet op voorraad maar komt er snel aan. Je kan deze dus gewoon bestellen alleen moet je er nog even op wachten.

Ik heb geen plattegrond ontvangen bij het speelkleed, wat nu?

Wat vervelend. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice en zij zorgen dat het opgelost wordt.

Het speelkleed heeft strepen/vouwen in de print die er eerst niet zaten, wat nu?

Het speelkleed is geprint en als deze echt gevouwen zit dan zal dit zichtbaar zijn maar ook snel weer verdwijnen.

Het speelkleed is kapot, wat nu?

Wat vervelend. Wij streven naar uitstekende kwaliteit en service van onze producten. Kun je hiervan een foto maken en deze mailen naar onze klantenservice? Zij komen bij jou terug met een passende oplossing.

Kan ik het speelkleed schoonmaken?

Dat kan zeker, vermijd echter het gebruik van chemicaliën.

Ik vind het speelkleed te groot of te klein

Bedankt voor je input. Je kunt dit mailen naar onze klantenservice dan gaan wij dit intern bespreken.

Er ontbreken dingen op het speelkleed en ik wil dit graag bespreekbaar maken. Hoe doe ik dit?

Bedankt voor je input. Je kunt dit mailen naar onze klantenservice dan gaan wij dit intern bespreken.

Wat zijn alle gebouwen op mijn speelkleed?

Als het goed is heb je een plattegrond bij je bestelling ontvangen waarop je kunt zien wat elk gebouw is. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met de klantenservice.

Waar worden de producten geproduceerd?

Wij produceren onze producten in China. Alle producten worden erkend gecertificeerd. Dit zorgt voor een uitstekende kwaliteit en betrouwbaarheid.

Worden de producten geproduceerd door kinderen?

Wij beschikken over erkende certificaten, waardoor wij de waarborg schikken dat er geen kinderproductie aan te pas komt.

Klantenservice

Ik bel de klantenservice maar ik krijg geen gehoor, wat nu?

Wat vervelend om te horen. Wellicht kun je nog een keer bellen of anders een mail sturen. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.

Ik heb een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen, wat nu?

Wat vervelend om te horen. Wij streven ernaar om binnen 48 uur reactie te geven. Mocht je na de 48 uur geen reactie vernemen, dan kun telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Hebben jullie sociale media?

Jazeker, onderaan de webshop kun je onze sociale media pagina’s vinden.

Verkoop

Kan ik zelf een speelkleed laten ontwerpen?

Wat een leuk idee. Wij staan hier zeker voor open. Neem contact op met onze klantenservice, dan zal een van onze medewerkers z.s.m. contact met je opnemen.

Wanneer wordt onze “stad”/ “plaats” speelkleed uitgebracht?

Wat leuk dat je hierover nadenkt. Wij zijn druk bezig om nieuwe speelkleden te ontwikkelen. Stuur ons een mail met je vraag en dan houden wij je op de hoogte van de nieuw te ontwikkelen speelkleden.

Ik wil graag zaken met jullie doen? Business to Busisess kan dat?

Wat leuk om te horen. Wij staan hier zeker voor open. Neem contact op met onze klantenservice en zij zorgen dat je zo spoedig mogelijk gebeld gaat worden door onze verkoopafdeling.

Kan ik de hoogte gesteld worden van nieuwe producten? Zo ja, hoe?

Jazeker, meld je aan voor onze nieuwsbrief of volg ons op social media.